Kızlar bebeğim 30 günlük oldu sütüm ilk zamanlar iyiydi ama şuan yetmiyor o yüzden mama da veriyorum mamayı biberonla verdiğim için tekrar memeyi tutmak istemiyor bende sütümü sağıp öyle veriyorum. Çok erken mamaya başlamak zorunda kaldığım için kendimi kötü hissediyorum. Sizler ne zaman bebeğinize mama vermeye başlamıştınız ?