20 günlük bebeğim var. Beni emmiyor ebelerden yardım almama rağmen 10 gün annem bende kaldı onunlada uğraştık yine almadıııı. Emmiyor işte olmuyor. Sezeryan oldum hastanede 2 gün biberonla verilmiş maması. Ona alıştı tabi göğüseme gelince feryat figan ediyor asla almıyor. Şimdi sağıp verıorm zor olsada sağıyorum. Ama emmediği için sütüm gider mi?