10 gün oldu sezeryan olalı hala kanamam yok. Dün doktora gittim metiler diye bir ilaç verdi üç gün günde üç kere kullan dedi. İki kere aldım hala tık yok. Kan içerde birikmiş rahim kendini hiç toplamamış. Bu ilacı kullanan var mı ? Yada benim gibi kanaması hiç olmayan ? İlacın prospektüsünde emzirenler için uygun değildir yazıyor oda ayrı bi vicdan azabı bebeğime ya zarar verirsem diye 😒