tgbakerem ben de 1 aydır kullanıyorum 2. Şişeye yeni geçtim. Bana da faydası oldu ayrıca içinde bi dolu vitamin de var. Bi dönem içmemiştim 1-2 hafta hemen azaldı. Hemen gidip tekrar aldım. Bir de bi an önce artsın diye kuru incir, kayısı, hurma, kuru üzüm kaynatıp içiyorum kalanı da yiyorum. Umarım fark eder