Birponcikannesi Mrb kızlar biz bundan 3 yıl önce projeden ev aldık ve bi sözleşme yaptık ev başlayıp 1 sene içinde anahtar teslim edilecek dediler ve müteahhitte bilinmiş bir müteahhit gelin görün ki bizim ev dediğimiz yere temel bile atılmadı aradan 3 yıl geçti 65000 ne altınlarımı bozdum şimdiki değeri 140000 oldu yani dolandırıldık acaba mahkemeye versem nasıl bi süreç işler bizi neler bekliyor bilgilendirseniz sevinirim
cagataymom Birponcikannesi O zaman işin biraz zor ama çözümsüz değildir umarım, keşke noterde yapsaydın , ama aranızda yapılan da akit sayılır, inşallah tanık tutmusunuzdur sozlemeye, yoksa da elinizdeki sözleşme ornegini bir avukata verip dava acabilirsiniz
cagataymom Satış vaadi yada kat karşılığı sozlesmesi yapmaniz gerekirdi.Noterde yapılmadığı ve tapuya tescili olmadığı için sizden başka kim bilir kaç kişiyle de sözleşme yapmış olabilir , avukata gittiğinizde gerekli takibi yapip size bilgi verecektir
Birponcikannesi cagataymom faturanın üzerinde emlakçının da imzası var olur mu acaba dugun takılarımın hepsi gittinona üzülüyorum
cagataymom @Elis_ Birponcikannesi ah ah hiç birinden akıl almadiniz mi sormadan mi yaptınız ,ben noter katibiyim her gün bu tür şeyleri sormak için kaç kişi geliyor bana ,uyarıyorum girmeyin böyle şeylere diye, ne diyim arkadaşım sen yinede avukaya git
Birponcikannesi cagataymom ya aslında eşimde bende üniversite mezunuyuz basiretimizmi bağlandı bilmiyorum nasıl öyle bi gaflete düştük bilmiyorum