Yigitoglum_2 ben aldım çoook memnunum makinayla aynı işlevi görüyor zaten çok gereksiz makina almak Bana göre 25 tl ye en küçük boyunu aldım ben çapı 24 cm açılınca daha büyük oluyor tabi 36 cm oluyor oğluma ait bir tencere ayırdım minik onun içinde buharda pişiriyorum her gün elim ayağım oldu 🙏😇