busra-mom doktoruna sorman lazım bazısı bir hafta sonra takıyor bazısı kırkından sonra bazısına da hiç doktor önermiyor. Eğer doktor izin veririse rahat edebileceğin bir model seçmeni öneririm bir çok çeşidini denedim ben :)3 aylık olduk şuan toparlayıcı tayt kuşlanıyorum rejim yaoamıyorım emziridğimden sporlada aram pek yok malesef göbeğimde sarkma olmadı ama 15 kilo vermem lazım şuan sıkılaşma dönemindeyim.neyse gelgelelim korse işe yarıyor mu sporsuz hiçbişi işe yaramaz ama birazda senin fiziksel yapınada bağlı .şimdilik dikişlerine baskı yapmasın die karnını sar bence.likralı atlet varsa ve ya şal ile sar muhakkak.