Oglusm bizim doğduğunda bile çok ufaktı bıngıldağı sağlık ocağı da sizin doktorunuz gibi dvit azalt kullanma falan demişti ama kendi doktorum kafasının sadece öndeki bıngıldaktan büyümediğini bir sorun olmadığını söyledi her gittiğimizde ölçümünü yapıyor ve bir sorun yok başta sadece bir tane yokmuş o bıngıldak dediğimiz boşluktan :) siz doktorunuz ne diyorsa onu yapın tabi yanıltmış olmak istemem ama d vitamini de çok önemli bebekler için