lvn1221 Süt alerjisi büyük ihtimal. Bizimde öyle başladı nokta kadar. Kaka testi yapıldı ve alerji çıkmıştı. Sizde muhakkak yaptırın. İleridr bağırsak düğümlenmesi olabilir demişti doktorumuz. Özel mama verilmişti çok küçük olduğu için. Ve ozamanlar anne sütüde aldığı için diyete başlamıştım. Bildiğimiz çoğu şey yasaktı. Süt ve süt ürünleri asla tüketmiyordum. Şuan 12 aylık şükür geçti.