Aslihan03- bizde 4 aylıkken ebe çok küçülmüş dedi ama ben bakıyorum sanki normal hareketleri büyümesi herşey onde. D vitamini kullanmıyorum kullanıyorsan kes dedi. Ama hava guzelken hergun teras da yarım saat 45 dakika gunesleniyiruz bende 6 ay kontrolünde bişi derse hastaneden randevu alıp Dr. A göstermek istiyorum