Merhabalar, 3 ay 12 günlük bebeğim var. Gündüzleri 25 er dk uyuyor uyanıyor ve günde tam 6 kez bu şekilde yapıyor. Geceleri uykusunda herhangi bi sıkıntı yok 2 kez uyanıyor onda da besleniyor ve devam ediyor uykusuna. Ama gündüz çok yoruluyorum ben ve koltuktan kalkerken bi çit sesine uyanıyor. Başına gelen bunu yenebilen varsa tecrübelerinden bahseder misiniz lütfen yardım edin stres olmaya başladım. Bazen ağlamak istiyorum zaten uykuya da zor dalıyor. O kadar uğraşıp 25 dk uyuyunca ağlamak istiyorum 😒bebeğimde benden etkileniyor bunu da farkediyorum 😞