Arkadaşlar merhaba sürekli emzirme postu açıyorum en son yeter artık diyeceksiniz bana biliyorum ama ne yapayım ilk annelik ve tecrübesizlik. Emzirmenin bu kadar zor olacağını tahmin etmiyordum hiç. 15. Günümüz gerçi zamanla kolaylaşır inşallah. Şimdi yine aklımda deli sorular. Oğlum emerken emmenin ilerleyen bir noktasında ellerini falan memeye iyice bastırıyor kendince sesler çıkartıyor konuşur gibi. O sesler bana huzur dolu geldi ama yine de bir sorayım dedim acaba doymaya Yaklaştığı mutlu olduğu için mi çıkarıyor? Sizin kuzular da yapıyor mu öyle?