Yamanes ben birkaç gün önce yaptırdım ücretli pahalı bir aşı ama sonradan keşke dememek için bebeğim ağır şekilde geçirir belki ishali korkusuyla yaptırdım pişman değilim herşeye para buluyoruz sende yaptır kuzu doktorunla görüşüp ben çocuk doktorumuza yaptırdım