1Aybarsannesi Merhaba kızlar 👋🏻 56 gün önce sezaryen ile doğum yaptım.Doğumdan 2 hafta sonra kanamalarım bitmişti. Pazartesi pembemsi, Çarşamba ve perşembe ve cuma hafif kırmızı lekelenmelerim oldu. Acaba regl mi oldum? Fikriniz var mı?
nursenozcan 1Aybarsannesi Regl Doğumdan sonra 2 aya kadar hemen olunmuyor lohusalik döneminde içindeki tüm pislikler çıkar.
1Aybarsannesi Pelin87 ben de 2 saatte bir emziriyorum henüz regl olmam diye düşünüyordum ama buna anlam veremedim.
nursenozcan Regl olmaman normal çünkü bebeği emziriyorsun ondan kimileri var 1 yıla kadar Regl görmez kimileri var hemen regl görürler