SevenAlkin Merhaba kızlar bebeğim 18 aylık anjina oldu Çarşamba’dan bugüne yangını hiç düşmedi doktor ilaç antibiyotik verdi ama durum ayni yangini em yüksek 40,7 ne yapmam gerekiyor bana yardım edinnn 🙏
Minikcivcivim SevenAlkin 40yüksek bir ateş. Doktora götürün bence tekrardan siz en iyisi. Tam olarak ne dediğinizi anlamasamda ateş yüksek yani düşmüyorsa götürün doktora
Bimelekannesi SevenAlkin canım bebeğinin koltuk altlarına başına bacaklarına göğsüne Felan ıslak bez koy o şekilde biraz düşürmeye çalış bi de ılık duş aldırırsan biraz ferahlar düşebilir ateşi öylece bekleme yani ateş tehlikeli Allah korusun havale geçirebilir
yasemnugr06 SevenAlkin ya mutlaka enfeksiyon vardır böyle ateş normal değil başka hastane yok mu ılık duş aldır sürekli başında dur havale geçirmesin yavrucak ben bile tedirgin oldum şimdi ya
SevenAlkin Minikcivcivim götürdüm canım acile de gitim idrar testi yaptılar herşey iyi dediler bizi eve gonderdiler şehir dışında yaşiyorum 😞
Trolicess Doktora gidin ateş bu bi anda allah muhafaza bir şey olur orada en azından gözlem altında olur götürüm derim 🤔
SevenAlkin Trolicess evde nasın indirebilirim ilaçtan başka bilgi verebilirmisinis acile de götürdüm doktora da fayda yok 😞 yemek yemiyor sadece su idrar tahlili de yaptılar acilde
Minikcivcivim SevenAlkin ama 40derece ateşle hiç bi doktor bırakamaz ki çocuğu o riski alamaz. O çocuğa bir şey olsa allah korusun sizin dava etme hakkınız var o doktor sizi eve yolladığı için. Başka hastaneye gidin siz en iyisi. Hiç bir şeyi yoksa bile 40derece ateşle eve yollayamazlar düşüne kadar müşahede de kalması gerekiyor
SevenAlkin Minikcivcivim kaldik canım 38 e düşünce bizi eve gönderdiler ama yine cok yukseliyo yavrumun gücü kalmadı artık
Bimelekannesi SevenAlkin ateşi düşerse inşAllah haber ver olur mu içimiz rahatlasın rabbim acil şifalar versin 🌸
Bimelekannesi SevenAlkin inşAllah canım sakın kalın giydirme bebeğini duş aldırıp ıslak bez koyunca düşer Allah’ın izniyle ama eğer yine düşmezse mutlaka götür tekrar enfeksiyon olabilir tekrar müdahale etsinler kan tahlili falan yaparlar
17062019 SevenAlkin kac gundur yuksek? Ayrica fitil varsa fitil koyun anca o dusurur.birde acilde neden kan tahlili yapmadilar? Belki kaninda enfeksiyon var?sadece idrarla olmaz bu is.gecen hafta oglum ateslendi 3 gun.40derece atesle acile goturdum.kan tahlilinden kaka tahliline kadar herseyi yaptilar ayrica 36 ya dusene kadar eve yollamadilar.boyundan asagi ilik dus aldirin.sonra da fitil varsa koyun.