Merhaba kızlar , benim oğlum 8 günlük daha. Doğumdan sonra 2 gün kuvezde kaldı. Orada biberonla mama verdiler. Sütüm de tam geldi sayılmaz. Sarılıkta var diye şimdi mamaya devam ediyoruz. Ama mama vermek istemiyorum sütümün yetip yetmediğini bilmiyorum. Geceleri de uyanmıyor herhalde sarılıktan öte uyku halinde hep. Elimden geldiği kadar emzirmeye çalışıyorum. Ama mamasızda uyumuyor. Nasıl düzene girecek delireceğim yakında. Mamayı ne zaman bırakmalı ne zaman tam sütüm gelir ? Yardım edin 😢