Rucan Selamlar uykusuz gecelerin kahramanları .. 40 günden sonra düzelir umuduyla gün saydığımız gece nöbetlerimiz artarak devam etmiş bulunmakta 😕 şimdi kaça kadar saymamız gerekiyo düzelmesi için 😁aslında çok abartılı bi huysuzluğu yok oğlumun ama sanırım gazı oluyo .. ne diyosunuz bu 40 olayına ? Tamamen bir avuntu mu ??
123456 Rucan 2 aylık oluyoruz yarın çokta düzene girdi denemez şuan sallıyorm hala ayağımda inatla uyımamakta direniyo 😏
Eda-aks34 Rucan Rucan dört gözle bekledim ama maalesef aynı benimde oğlan sancısı çok uyku yok geceleri çok zor durumdayım 😢
idilinannesi Gulistan47helin63 çok uyumuş annesi içerde şimdi seninle vakit geçirmek istiyor😂😂 bırakta uyumasın şimdi uyu uyu nereye kadar hep uyumakla mı geçecek