Deletedmom41 Kızlar merhaba yoğurt mayalayacaktım sütüm kesti şimdi peynirini ayırıcam geriye kalan su tam olarak peynir altı suyu okuyor dimi ekstra bişey katmama gerek yok sanırım
Xxygtdd Deletedmom41 hayır yok canım buzdolabı poşetlerine koyup buzluğa atabilirsin bütün çorbalarına bi küp atsan miss olur afiyetle yesin minnoşun 🌸
Nicemother Deletedmom41 canım kesilen süte birkaç damla limon sık sonra tülbentle as biri yere altına kap koy çıkan su. Peynir altı suyu ben buz poşetlerine koyup dolaba öyle atıyorum
Ayazgizem2019 Yok canım ekstra bişey yapmana gerek tok biraz daha kaynar ve soğumasını beke bende o su ile çorbalarını yapıyorum daha çok sevip içiyor.
Deletedmom41 Nicemother çok fazla çıkmadı o yüzdeb buzluğa atmicam normal dolaba koyiyim diyorum 1 hafta durur heralde dimi bu arafa teşekkür ederim 🥰