Seyitinannesi tam 9,5 aylık bugün küçük küçük veriyorum canım ama bizim dişte var iki altta üstede ikisi uçları biraz belirleşen 4 tane var ben ilk eline ekmek vererek başladım küçük küçük yiyordu sonra köfteyi de denedim yedi bizimki de aslında sıvılarda sorun çıkartıyor mesela çorbayı o da pek sevmez birde şöyle akşam tam acıkmasını bekliyorum mesela 2. Uykuya biz 6 gibi geçiyoruz o zaman emiyor 7,30 gibi kalkar akşam uyandığında hemen emzirmem biraz oyalanır 8,30 gibi veriyorum yemeği daha iştahlı oluyor önceden bende yediremezdim ama baktım aslında yanlış zamanda veriyormuşum mesela ilk kalktığında hemen altını değiştirip onun kahvaltısını vermeye çalışırdım yemezdi şimdi hem bizimkini hazırla hem onunkini derken son sütün üstünden zaman geçmiş oluyor ve bir yumurta sarısından omlet yarım muz biraz labne hepsini yer birde bizimki bizle beraber daha güzel yiyor herkes yerken daha çok hoşuna gidiyor