Kızlar dün kızımı aşçıya götürdüm 1 ay gecikmeli olarak korkudan aşısı gecikti kızımın.Saglık ocağına gidene kadar elim ayağım titredi.Abartı gelebilir ama panik bozukluk ve anksiyete bozukluk yaşamıştım geçti sanıyordum bitmişti ilaçla tedavi olmuştum bu korona yüzünden tekrar hortladı paniklerim en başa döndüm.Aşı vurulan yatağa alt açma pedi koydum ama kapının kolunu tuttum içerden çıkarken bebeğimi kucakladım eve kadar o elle yanıma dezenfektanda almamışım panikten aklım çıkıyor.eve gelir gelmez ellerimi tıkadım kızımı baştan ayağa soydum üstünü değiştirdim duş aldım ama hala ya biley olursa diye korkuyorum.Kulağa belki saçma gelebilir ama bu durum beni çok yordu toparlanmam lazım Nasıl olacak Nasıl toparlanıcam bilmiyorum