kuzeyyannesi Merhabalar benim oğlum 16 günlük 2 gündür sürekli ıkınıyor çişini yapıyor ama kakasını 1 gündür yapamıyor sancısımı var emince duruyor 10 dakika ara verince tekrar ağlıyor neden acaba
Bimelekannesi kuzeyyannesi emme ve gaz olayı biraz kısır döngüye giriyor emdikçe gaz yapıyor gaz yaptıkça emmek istiyor bebekler bende yaşadım bir kaç kere Allah yardımcın olsun canım bebeğinin durumunu izleyip ona gaz yapan yiyecekleri yemekten kaçınırsan gaz sorununuz bir nebze azalır Allah’ın izniyle 🌸
jap kuzeyyannesi gazdır belki canım. Gazda da emmek istiyolar bazen çok çektim ondan. Saatlerce emer sonra şapır şapır kusardı.