Gzdekts Merhaba anneler :) ek gıdaya başlarken suluk mu yoksa alıştırma bardağı mı kullandınız? Munchkin mucize alıştırma bardağını çok övüyorlar, Avent hakkında ise olumsuz yorumlar okudum. Sizin tavsiyeleriniz neler ☺️
araskuzumm0918 Gzdekts avent kullandım 6aydan 12 aya kadar 12.ayda da pipetliye geçtim gayetde memnundum 🙂
Esmataha Gzdekts benim kızım hiç birini almadı hala da ısrarla reddediyor, biz bardaktan içiyoruz diye sürekli bardakla içiyor 😅
Suleyapan Gzdekts ben avent alıştırma bardağı aldım onu pek istemıyor kızım. Sonra sophie alıştırma bardağı aldım o baya ilgisini cektı. Bi de avent pipetli bardak aldım. Onu da bazen alıyor. En azından poşet çekmeyi öğrendi onunla 🤣🤣
Hunili araskuzumm0918 bende her şeyi avent kullanıyorum alıştırma bardağını da avent aldım ama akıtıyor sizde böyle bi problem oldu mu
araskuzumm0918 Hunili ilk kullandıgımda bir kaç kez çantaya dökülmüştü ama tam kapatamadığımdan ,dikkatlinkapatmak gerekiyor yoksa akıyor
Kumrum34 Bende mamajo aldım ama ucunu istemiyor biberon ucu takdım onla içiyor mamajo biberondan baskada asla biberon veremiyorum ek gıdada sorun yasıyoruz sadece mama yemek istiyor🤦🏼♀️