Fkiklim benim de oğlum 8 ay 21 günlük,kahvaltı hiç yaptiramiyorum.Pankek değişik omletler,bulamaç yaptim ayrı ayrı denedim olmadi.oglen enazindan çorbasını içiyor diyordum şimdi iki kaşık anca yiyor bazen hic ağzını bile açmıyor🤔her çocuk çok farkli,ben diger oğlumda hiç zorlanmamistim🤷♀️yesede keşke artık başkasından yese deme noktasına geldim,tabi o zamanda belki üzülcem benden beden yemiyor diye 😏