2mucizeannesi ARKadaşlar selam.Happy kidse bizde katıldık .Ve yalnışlıkla Hese diye isim yazdm.İsim yerine yazmışım.Napsam deyişir ?Deyiştiremiyorum.Yardlmcı olursanız sevinirim😊
morsevenfilolog 2mucizeannesi biz@mutluanneleriz.com Şimdiki kullanıcı adınızı ve istediğiniz kullanıcı adını mail atmalısınız. 🌺