Gerçekten hayrete düştüm okoyunca, siz daha gençsiniz biriktirip ev alabilirsiniz ama o kadın neden tüm birikimini size versin ki ev almak için ve maalesef öyle bir devirdeyiz ki iyiliğe de geçmeyecek ev alması. Ayrıca düğünde bir şey yapmadığını söylediğiniz insanlardan hala beklenti içerisindesiniz büyütmüş adam etmiş oğlunu görevinin büyük kısmını tamamladı Kayınvalideniz. Bazı annelerin hiç bi geliri yok bir de böyle düşünün. Durumu çok iyi diye bahsetmişsiniz de karı koca çalışıyorlar normal bir ekonomik durum şu devirde yani. Siz aç ya da açıkta olmadığınız sürece ki kaldı ki hiç bir kadının dinen bi evi geçindirme yükümlülüğü olmadığı içni de asla hacca gitmesinden daha hayırlı diyemezsiniz