Tarih öğretmeniyim.2.üniversite olarak Marmara üniversitesinde okul öncesi öğretmenliği okuyorum . 45 günlük bebeğim var. okulda ve staj deneyimlerinden gördüğüm kadarıyla anaokulu çok önemli, çoğunda öğretmen eline oyuncağı verip telefonda takılıyor ilgilenmiyor çocukla. Çok iyi araştırma yapılıp tercih edilmeli. Bazı anaokullarında kamera destek sistemi var siz internetten çocuğunuzun gün içinde takip edebiliyorsunuz böylece öğretmen ne kadar ilgileniyor nasıl davranıyor çocuğunuz neler yapılıyor haberdar olabilirsiniz. Ayrıca okulda bize öğretilen en önemli şey çocuk oyunla öğrenir, oyun oynamak çocuğun en önemli hakkı. Bu yaşlarda akademikten ziyade çocuğun eğlenmesi, okul kültürünü sevmesi, mutlu olması gibi etkenler daha önemli. Zaten eğlenen ve mutlu olan çocuklar her şeyi daha kolay öğreniyorlar. Yeterince tecrübem olmadığı için ancak bu kadar yorum yapabiliyorum, umarım size yardımcı olabilmişimdir.