Benim bebeğimde 3ay boyunca ağladı sebepsiz ,şimdi etrafın farkında konusuyor gülüyor dinliyor
Biraz sabır, bende demiştim bu çocukta bisey var hep mi ağlar hiç mi susmaz. Inanın mememde susardı bırakınca ağlardı. Uyursa susardı uyanınca ağlardı. Çok zordu tektim 46kg düştüm, suan daha iyiyiz uyumuyo ama ağlamıyorda. Bende sürekli konuşuyorum. Geçiş dönemi sabır 🙄