Gkce58 Arkadaşlar 1 aylık bebeğim var Ön bölgede Bacak arasında Yani kasık kenarlarında Baloncuk şeklinde pişik oldu kabukları soyulmuş bir şekilde ne iyi gelir ne yapmam lazım geçmesi için acil Bilgi veririmisiniz
ecem34 Gkce58 kesinlikle fito krem. Kızımın da aşırı pişiği oluyo ek gıdadan ötürü. Fito kremden başka hiç bir şey işe yaramıyo. Bir de ıslak mendil kullanma. Yıkamaya çalış
Neslihannn_ Gkce58 ıslak mendil kullanma, ben baby me nin temizleme pamuğunu yikayip kullanıyorum. Bi de sudocrem. Sudocrem i sürdüğün anda bi sonraki bez değiştirmede gözle görülür şekilde fark olur kendin de görürsün. Sifa olur inşallah
Esra-Hatice Ben arko tüp krem sürmüştüm geçmişti bir iki kere sürmemde fayda etti hemen tavsiye ederim ama uzun süre kullanılması tavsiye edilmiyor
Mirsim Gkce58 ben çocuğuma pişik olduğunda hametan surerdim hemen geçerdi ama öyle çok ağır pişik olmadı çok şükür