Esmaesila 3 aylık bebeğim var isal emmiyor bağırsaktaki seslerini duyuyorum hep ağlıyor neden acaba çok öpüluyor acaba mikrop mu kaptı 😑
Deletedmom02 Esmaesila üşütmüş olabilir ek gıda alıyormusunuz ? Ben kendimi üşütünce oğlum karnını guruldar huysuzlanır 7 aylık anne sütü ile besleniyor kendinizi üşütmeyin
Aysegulisaa54 Esmaesila benım bebeğimdedr isal var ama karın guruldamısı hep vardı 43 günlük bende stres yaptm
Esmaesila Deletedmom02 yok usutmedim dikkat ediyorum nohut yedim yeni aklima geldi herkez ye dedi 3 aylik oldu bişey olmaz dedi ben de yedim açaaba ondan dolayi mı oldu
Deletedmom0086 Esmaesila Canım ishalse eğer doktoruna danış bağırsak düzenleyici damla verir. Bize vermişti düzene girdi.
Esmaesila [bilinmeyen] aynen 1 ayliken yedim bilmiyordum kızım ayni böyle şikayeti vardi 1 hafta boyunca hic yatmiyordu gece gündüz gaz sancısı çekti sürekli ağlıyordu ayağımın üstüneden hiç düşmüyordu sonra iyi olmuştu nohut öğle yaptı simdi aklim başıma geldi kimseyi dilemiyecem artik ya