2cocukluanne222 evet kızlar maalesef oğlusum 2 aylık gözünde kayma var doktor 6 ay normal dedi ama ben o 6 ay içinde gecmezse diye içim içimi yiyo başına gelen varmi duzeliyo mu
Sarikuzumalp 2cocukluanne222 canım bende 6 ay içinde düzeldiğini duymuştum. Endişe etme eğer geçmezse küçük bir operasyonla düzeliyor diye biliyorum
GkhanKbr Gözlerinin tabakası yeni oluşuyor canım her bebekte az çok oluyormuş ve 6 aydan sonra düzeliyormuş bende araştırmıştım bizde 2 buçuk aylığız
2cocukluanne222 GkhanKbr ohh şükür çünkü bende bebeklikte varmış düşürmüş kuzenim beni gözüm de kanepe kenarına gelmis ailem farketmemiş kaldı sağ gözümde şimdi oğlumda var doktor geçer dedi ama işte korktum yinede