RundownMom Sueda2929 af dileyecek bir şey yok. Gayet normal bir soru. Ama kız bebek annesiyim sorunuzun cevabını bilmiyorum 🤷♀️ Üstte kalsın
Deletedmom388 Sueda2929 Post üstte kalsın canım,benim kızım var bilgim yok o yüzden.Allah bağışlasın🙏🏻
Sum87 Sueda2929 eğer sağlık sorunu yoksa krem sürmüyorum idrar yolu enfeksiyonu filan olabilir mi acaba yaparken yanma yapabilir
Tgbyldz Sueda2929 pipisine krem sürmüyorum canım acaba enfeksiyon mu var yaparken ağlıyor demişsin ona bi dikkat et doktora götürsünüz popoda ki siyahlığıda anlayamadım malesef
210796 Bizde de öyledi.çiş yaparken ağlıyor diye düşünüyordum.sünnetden sonra geçti.poposunun arasıda 8 aylığız hala bile ara ara kıpkırmızı oluyor
Mugehan Sueda2929 ben erkek bebek annesiyim ama boyle birseyle karşılaşmadım idrar yaparken sisme ve aglamasi varsa belki sünnet olmamissa olmasi gerekebilir doktorunuz gormusmuydu acaba Geçmiş olsun
MerveNurT Sueda2929 ben sürüyorum pişik kremi sürüyorum o bölgesine poposuna ve hiç bir sorun sıkıntı yaşamadım oğlumda ☺️
GkhanKbr Pipisine krem sürme canım daş. İle birleşen alt kısma sürebilirsin ama ucuna gelmesin çünkü idrar asitli yakıyor olabilir. Ama ucundan kremsi şeyler geliyorsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir
MerveNurT Sueda2929 uni baby pişik kremini ve seba med pişik önleyiciside var 2 sinide kullanıyorum ☺️
Ebus12 Sueda2929 Benim bebeğimde çişini yaparken çok ağlıyordu ucuna falan baktık tıkanıklık geriye doğru çektirince Açıldı. Hemen sünnetini yaptırdık şimdi iyi çok şükür. Sende bi dikkat et bakalım var mı öyle birşeyi
Baloglum93 Sueda2929 doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama bende pipisini pişik kremi sürüyorum önceden sürmüyodum ucu kıp kırmızı oldu artık sürüyorum
Mugehan Sueda2929 biraz daha takip et bakalim olmadi bi baktır sunnet icin on muayene yapıyorlar orda varsa birseyi söylüyorlar
Baloglum93 Sueda2929 evet her yerine sürüyorum çünkü sürmediğim zamanlar çişini yaparken ağlıyordu bide her altını açtığımda pipisini yukarı aşağı yapıyorum öyle rahatladı
BirBabaHindi Pipisine surmuyorum zaten pişik olmuyoki orası hiç poposuna ve pipisini yan taraflarına sürüyorum
Meltemgunturkun Sueda2929 işerken ağlıyorsa yanma yapıyordur doktorunuza mutlaka sorun biz antibiyotik başlamıştık