Bebeğim emerken (çok aç olduğunda bile) 2 dakikada bazen daha kısa sürede uykuya dalıyor.uyurken de çekmeye devam ediyor ama sürekli değil.durarak dinlenerek.
bebeğim prematüre.yoruluyordur anlıyorum ama bu kadar kısa sürede soymadığımı düşünüyorum.ağlasa aransa mama vericem ama uuuyor,ben de yatırıyorum.
uyusa da 15-20 dakika memede tutuyorum.
bu şekilde doyuyor mudur?
emsin derken aç bırakıyor olabilir miyim?