Kızım 5 buçuk aylık ve doktor tavsiyesiyle 4 ay 20 günlük iken tadımlara başladık. Yoğurt denedik alerji yaptı şuan kestik. Havuç patates kabak elma tadımlara yaptık. Mevsime uygun başka neleri tadımlayabişiriz acaba. Erken olduğu için tedirginim biraz 6 aylık olan tadımlara yapsam sıkıntı olur mu acaba doktor kontrolümüze 10 gün var sizlere sormak istedim