tugbaninpenceresi olmaz mı neredeyse her annenin birkez başına geliyor.Benim de kızım yayağımızdan düştü yüksek bizimkide😔 doktora gitmiştik en en önemlisi ilk 4 saattir yine de 24 saat takip edin başını tutamama,gözlerde kayma,şaşılık,fışkırarak kusma,aşırı uykuya meyil,ememezse,bayılma vs olursa getirin demişti