Zuluu Bebelac tan bebelac gold a gectim ama 3 gündür aşırı gazli kızım gaz damlasi vermeme ragmen kıvranıp duruyor resmen kullandıkça alışır mı acaba ne yapmam lazım (kızım 53 günlük)