Bcbcbc Sevgili anneler 21haftalık gebeyim böbrek ağrımdan duramadım dün acile gittik sağ böbrekte 16 mm genişleme olduğunu söylediler böyle bir durumla karşılaşan var mı ben büyür diye cok korkuyorum
Janss Bcbcbc Merhaba, idrar yolu enfeksiyonu böbrek büyümesini tetikleyen en önemli durum olarak görülür, ekstra dikkat etmenizi öneririm. Mutlaka bol su için, özel bölge için wc temizliğini önden arkaya doğru yapmanız önerilir.
prensesannesi4 Bcbcbc hamileliğim boyunca böbrek sancısı çektim sürekli acildeydim bende de büyüme artı kum ve enfeksiyon vardı bol su ve yürüyüş çok iyi geliyordu bana
Sdemirel Bcbcbc benim 24.haftada çıkmıştı ortaya canım doğuma kadar büyüme artmadı ama ara ara ağrısı oldu bi de çok çabuk idrar yolu enfeksiyonu kapıyordum 🤦🏼♀️
berat3347_ Benim oğlumda var 2 ayda bir kontrole gidiyoruz çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok ama bol bol su için enfeksiyon kapmamaya dikkat edin özel bölgenize çok dikkat edin sık sık idrara çıkın tutmayın hiçbir zaman geçmiş olsun canm
Nltka Hamilelikte böbrek ve idrar yolu enfeksiyonu doğurana kadar peşimi bırakmadı 🤷🏻♀️Hiç bir ilaç kar etmedi . Mecbur onunla yaşamayı öğrendim . Böbrek için bir işlem varmış ama oda doğumu tetikleyebiliyormuş o yüzden yaptırmadım . Doğurdum sıkıntım kalmadı hepsi geçti
Bebekimm_ prensesannesi4 normal doğum yapabildiniz mi acaba bende aynı şeyleri yaşadım da sezaryen oldum normal doğum yapamadım
Sdemirel Bcbcbc çok dikkat etmen gerekiyor enfeksiyon kapmamaya çalış canım günlük pedi bile yasaklamıştı doktorum. Sürekli iç çamaşırını değiştir . Doğumdan sonra geçti hepsi çok şükür
2cocukluanne222 bi akrabam.oldu hamileydi hamileyken bobreginden ameliyat oldu stent mi ne bise takıldı ama tam bilgim yok bebeğinde doğurdu gayet iyi şimdi
Sibelmkafedzhi Bcbcbc benim stent takılmasaydı erken doğum olacaktı. Sancılarım böbrek ağırlarım bebeği tetikliyordu, açıklık olmuştu o yüzden doktorum takılmasını istedi. İğneyle ilaçlarla durdurdular çünkü doğumu . 40.haftamda doğum yaptım çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım
Sibelmkafedzhi Bcbcbc atlattık desem yalan olur hala sorun yaşıyorum ama büyüme çok olduğu için benim böbreğim hasar almıştı. Bu tarz bir sıkıntınız varsa asla beklememenizi tavsiye derim naçizane fikrim. Daha önce farkedilseydi bu durum daha önce stent taktırırdım. Evet hamileyken ameliyat olmak, o süreç ve sonrası çok zor ama böbreğini kaybetmekten ya da erken doğuma sebebiyet vermesinden daha iyi
Bcbcbc Sibelmkafedzhi kaç mm olmuştu o zamanlar büyüme . Gerçekten sağlığın telafisi yok inşallah sizde tez zamanda iyileşirsiniz dualarım sizinle 🙏
nilay35 Bcbcbc bndede oldu cnm enfeksiyona bagli dedi doktorum o yuzden ekstra dikkat etmen gerekio ve gectide cok sukur 4 aylik prensesim var suan
Sibelmkafedzhi Bcbcbc fark edildiğinde 4 cmdi 1 haftada 5 cm oldu. Çünkü bebek tamamen başını yaslamıştı idrar kanalına ve çok daralmıştı bu yüzden. İlaç tedavisine başlamıştık ama faydası olmadı ürolog da kadın doğumcu da takılmasını istedi ben de zaten artık takılsın diye ağlar hale gelmiştim ağrıdan. Sizin kaç cm olmuş büyüme?
Ozgenur45 Bcbcbc ah canım ben ne çektim Allah biliyor ölüyordum Ağrı’dan dr yapacak bişey yok bol su içip diğer tarafa yatacaksın hep dedi öyle yaptım küçüldü hamdolsun yoksa idrar deliğindenn bişey takılacaktı şu an adı aklıma gelmedii rabbim yardımcın olsun çok geçmiş olsun 🤲🏻
Bcbcbc Ozgenur45 Evet cok zor gercekten geceleri sol tarafıma yatıyorum korkudan hiç dönmüyorum ama kulağım uyuşuyor artık uyumaktan korkar oldum 🥺