Mehmet-22_efe Sob19 high genic diye bi deterjan var A 101den alıyorum ben lekenin üstüne sıkıp makineye öyle atıyorum çıkıyor
dvran22 Sob19 ben e bebekten leke çıkarıcı sipariş verdim kullanalarin hepsi memnun bakalım ben memnun kalacak miyim
Purple13 Sob19 bildiğimiz kalıp beyaz sabunlar varya sür üstüne çitile. Hatta bazen sabunlu suyun içinde bekletip atıyorum makineye. Tertemiz oluyor
Purple13 Sob19 bende leke çıkarıcı falan alıyordum annem bir gördü yeni yeni icatlar dedi😂 yurdum sabunu neyine yetmiyor dedi bildiğin azarladı beni🤣 sıvı sabunlar çıktı mertlik bozuldu dedi.bildiğin sabun yüzünden azarlandım lohusayken🙄😂😂. Ah anneler😅
LiYaRzuU Sob19 ben ne yedirsem eline ne versem hep mutfak peçetelerini önüne bağlarım hiç bir kıyafetimizde en ufak bir lekemiz yok çok takıntılıyım ben ya leke olunca gitmezse hele bir de daha giydiremem o kıyafeti