Svg_eyl Tum postu okudum da hanimefendi biz burdan ne yapabiliriz? Insanlar ne guzel fikir vermis yok yapamam,yok isteyemem yok milletin kocası evde falan…. Ne istiyorsunuz allah aşkına bir bardak yoğurt istemek bu kadar mı ayıp? Garip bir post açmışsınız insanlar burda sizin için üzülmüş ama sizin cevaplarınız tuhaf yani.