dlkmhr 43 günlük bebeğim var 2350 kilo doğdu ilk ay toparladı ama 10 gündür 100 gram bile kilo almadi ne yapmam gerekiyor 2saatte bir emziriyorum
Zuluu dlkmhr benim kizimda 53 günlük cız dese emziriyorum hayatta ne kizim 2 saatte bir emmeyle durur nede benim içim rahat eder ben her aglamasinda vizildanmasinda ac sanip emziriyorum
Ipegim dlkmhr canım sütün varsa endişe etme aç kalmasın yeter kilo durumu genetiktir biraz yapısaldır gelişimi iyiyse yani boyu uzuyorsa sorun yok demektir avrupa da kiloyu hiç ölçmüyorlarmış
mihrosum Kızım 2 ay ile 3 ay arası almadı canım sutum de vardı aptamil prosyneo kullandım sukurler olsun guzel toparladı