MiracAlpinveUmutunAnnesi ceydaa bebevita kullandık oglum beğenmedi şimdi hero baby kullanıyoruz çok seviyo 11 buçuk ayligiz
Nisa0987 Ben başta sma kullandım sadece günde bir kez tuvaletini yapıyorsu bebevitaya geçtim daha iyi geldi bebeğime
Edaa 4. Ayda başladım, Aptamil kullanıyoruz.Şuan 8 buçuk aylık seviyor kızım.Her markayı beğenmiyorlar daha önce bebelac denemiştim kustu sonrasında,yine aptamile döndük.