Dolunay4 Bunyesi oyleyse hicbir sey yapamazsiniz. Benim kizim da minyon gozukuyor insanlarin gozune. Fakat yemesi guzel, cok da iyi besleniyor. Kilo aldiran gida diye listelenen her seyi de, avokadosundan kaymagina, etinden tahilina gayet de duzenli sekilde yiyor ama tombul degil. Insanlarin gozune guzel gozuksun, onlarin begenilerine hitap etsin diye bebeginizi bos kalorilerle sisrmeye calismayin bence. Kimseyi de umursamayin. Ileride bebeginizin kendi vucuduyla barisik olabilmesi icin, etrafin bu konudaki fikirlerine kulak asmayin ki bebeginiz de sizden boyle ogrensin. Bebekler tombul olacak diye bir sey yok. Onlar da biz yetiskinler gibi farkli bunyelere sahip. Saglikliysa gerisi bos.