Kızlar merhaba ya kızım ayın 9nda 3.ay tamamen doldurmuş olacak emzik felan almadı hala deniyoruz almıyor ama ellerini de emmeye götürüyor ama onu da emmiyor bir kere dokunduruyor ağzına okadar ama benim parmağım onun elindeyse ağzına götürüyor bir emmesi var öyle böyle değil parmağımı alınca da ağlıyor bu sabah aklıma geldi acaba diş belirtileri olabilir mi kasindigi için elimi emiyor olabilir mi damak kaşıyıcı almak aklıma geldi ama alıp bakayim mi ona ne karşılık verecek zaten birkaç haftadır salya ve köpük çıkara çıkara bi hal oldu 😄