Ozleem Kizlar dün 2.ay aşısı olduk normalde ates olurmus bizde tersi oldu galiba bebegimin atesini hep 35lerde kalin giydirdim sabaha kafar ölctüm 36.3 - 36.7 simdi beresini filan cikardim yine 35e düstü napmam lazim bilgisi olan varmi ??
ilknurgoksu Ozleem üstte kalsın canım 🙏🏻Ama doktorunla iletişime geçersen daha verimli Bilgi alabilirsin yada aşıyı yapan hemşire ile
AsyaDuru Ozleem benim kızım 10 aylık oldu doğduğundan beri öyle hep doktor bi sorun yok demişti. Ben tabo netten baktım soğuk havale falan yazınca korkmuştum ama doktorum sadece kalın giydir dedi bi sorun yok demişti
Ela07 Ozleem ben bi aşısında öyle yapmıştım vücut ısısı düşmüştü ateşi yokken verdiğim için doktor kalın giydir falan demişti o yüzden sordum canım
Ozleem Neslihannn_ koltuk alti ve kulak Koltuk altinda 35.9- 36.0 cikiyo kulaktan 35.4-35.3 filan cikiyo
Neslihannn_ Ozleem canım telaş yapma koltuk altına güven. Doktorlar da her zaman onu doğru kabul ediyor. Üzerini çok kalın yaptıysan terlemiş olabilir koltuk altı falan, terleyince ıslak olduğu için düşük çıkar