sarel eşim değil ama ailemde aynı şeyi söylüyordu benim. Bı şeyi yok çocuğun vs. Tavsiyem kimseyi dinleme.Emerken karın guruldamasi,meme reddi, kilo alımında yavaşlama, her emmede kaka, sürekli mukuslu ve yeşil kaka en son kakada iplik şeklinde kandi bizim belirtiler. Bağırsak tepkimiz vardı. 3 ay süt ürünleri,yumurta,et tavuk balık,susam,domates,paketli gıda vs yemedim. 4.5 aylıkken ek gıdaya başladım.kakasi toparlaninca diyet açmaya.once domates,sonra limon,balık,tavuk.. dlye gittim. Şuan bir yumurta kaldı yemedigim. Önce kendimde 1 ay sonrada kızımda açmaya başladım.kizim şuan peynir, yoğurt yiyebiliyor çok şükür. İstanbul’da Mahmut doğru hoca var. Muğla’da olduğum için gidemedim ama online randevu aldım hala danisirim. O da iyi bir doktor ve arkadaş yazmış aşağıda Ülker hoca o da çok iyi. Bağırsak tepkili çocuklarda en iyi ilaç ek gıda ve probiyotik bence. Bülent hocaya malesef gidemedim randevu aldım ertesi gün şehirler arası ulaşım yasağı kondu. Videolarını izledim,yazılarını okudum,benzer durumdakilerle nasıl bir yol izlemiş onu araştırdım ve kendime bir plan cikardim. Çok şükür işe yaradı. Mahmut hocaya ben böyle bir yol izliyorum doğru mu diye soruyorum hala.