Asafimm Benim de aynı canım. 7 aylık olucaz baştan beri sağ göğsüm soldan daha iyiydi ama şimdi giderek sol göğsüm köreldi. Mastit olmuştum soldan, ilk etapta da sağdan emzirmiştim damar yolum solda idi doğum esnasında öyle başladık öyle devam etti sağı daha çok emdik ve sol şu an en fazla 30-40 ml çıkıyor olduğu zaman🤷♀️ Sağ da 100 ml civarı günde iki kez ancak tam anlamıyla doluyor ikisi de azalmaya başladı gözle görülür biçimde 😕