Zeyno111 Oznur112 Kaç ay olduğu önemli 3.aydan itibaren zaten 200-600 gram aralığında alıyorlar doktorunuz iyi dediyse önermediyse vermeyin tabi ki önemli olan sağlıklı olması kilo sürekli değişen bir şey
Gulmrt Oznur112 benim de kızım 2 aylıkken bir ayda toplam 600 gr almıştı çok normal mamaya gerek yok dedi doktorumuz her bebek çok kilo almak zorunda değil zayıf ama sağlıklı olsunlar yeter standardın altında olmadığı sürece sıkıntı etmeyin bence ♥️
aysenurkerem Oznur112 mama vermek yerine kendi sütünüzü destekleyici şeyler yemeye çalışın. Bol bol su, kayısı kompostosu, dereotu ,sütlü tatlılar yiyin. Bide eczaneden galactago alabilirsiniz,bende kullandım çok faydasını gördüm ☺️
Zeyno111 Oznur112 Doktorda tartılın bir de bazen farklı olabiliyor net çıktığından emin değilsiniz doktorunuz açıklama yapacaktır diye düşünüyorum 😇bir de aniden alabiliyorlar 20 gün diyorsunuz yani daha 10 gün daha var 10 günde neler değişir bilinmez bence bekleyin aylık ne aldığı önemli 🥰
Zeytinn Oznur112 benim bebeğimde 3.ayda hiç kilo almamıştı doktora sordum takip edelim dedi diğer ay düzeldi çok şükür bence doktora bir danışın önce takip etikten sonra böyle devam ederse zaten mamaya başlatır sizi