Rezene Günaydın anneler size bir sorum olacak ihtiyaci olmadığı halde ben evde duramam canım sıkılır calisicam diyip bebeği akrabaya bile değil bakıcıya emanet etmek hakkında ne düşünüyorsunuz. Bana bencillik gibi geliyor o bebisin anne sevgisine en çok ihtiyaç duyduğu zaman ama birakanlarin tarafından da düşünmek istedim. Doğru mudur
Begonia4 Rezene Sıkılmakla ne alakası var ki? Mesleğimi kazanabilmek için kaç yıl dirsek çürüttüm. Elbette çalışacağım bebeğimin geleceği ve eğitimi için para biriktireceğim. Ama bakıcıya ben de bırakamam şu an çok küçük en az 2 yasına kadar çalışmayacağım daha sonra içime sinen bir kreş olursa ne âlâ olmazsa ne yaparım bilmiyorum.
Rzgr Rezene gayet mantikli buluyorum. Cocuklar zaten okul öncesi egitim almali. Anneler calisip ekonomik özgurlügunu kazanmali. Boylece kocam beni dövuyor ailem istemiyor gidecek yerim yok tarzinda durumlarla karsilasilmaz. Suan calismiyorum ama oglum 2 yasina girince baslayacagim. Dogumdan sonra ara verdim. Kocam beni dövse gidecek yerim yapacak meslegim ve para kazanabilecek beceriye sahibim cocugumada bakarim. Kimseye muhtac olmam.
Rezene Yani düşünüyorum aklım almıyor 2 saatliğine bir yere gittiğinde bile özlüyorum evet insan hava almak dolaşmak istiyor bunalinca ama bu çalışma işi kapitalist sistemin bir parçası gibi geliyor
Nltka Valla kapitalistliği bilmemde babam hayatı boyunca çalıştı okuyup kendi ayaklarımızın üstünde durmamız için cebinde 5 lirayla gezerdi üç tane çocuk 2 si üniversite 1 i özel lise okudu . Yoklukla hepimizi memur yaptı . Ne gezmeme karıştı ne okumama. Şimdi evet evde sıkılıyorum. Çocuğumu da çok seviyorum . İşimide çok seviyorum . Ama hayatın ne getireceğini bilemem kocamı çok seviyorum asla kötü bir sözünü duymadım durumumuzda çok iyi ama burada ne hayatlar okuyoruz adam bir anda canavar oluyor çocuğuyla ortada kalıyor kadın . O yüzden aslında işe dönmek herkes bütün herşeyin toplamı can sıkıntısı , gelecek kaygısı vs vs tek bir can sıkıntısıyla işe hiç bir anne dönmez bence dönemez 😔 . Evde çocuk köşede ağlayıp anne elinde telefonla gezip çocuğunun başında durmak için duruyorsada durmadın bence
BirBabaHindi Rezene ben sıkıldım çalışan diyen iş bulabiliyor mu ki hemen , zaten öyle bı dünya yok malesef burası Türkiye ,Burak’ın sikilmayi isim olsun diye senelerce dirsek çürüten emek veren bile iş bulamıyor 🙄
Eses20 Ne çok seviyosunuz bilip bilmeden insanları yargılamayı 🤦🏻♀️ Şunu hiçbir zaman unutmayın ki kimse bir çocuğu annesinden daha çok düşünemez, herkes evladından ayrılırken kahroluyor, kimse keyfinden yapmıyor. insanların hayatlarında neler yaşadığını da bilemezsiniz.
Rengin Rezene sıkılma değil de okumuşum yıllarca dirsek curutmusum kendi ayaklarimin üstünde durmak esime bağımlı olmamak kizima iyi bir gelecek vermek için çalıştım suan issizim ama yine çalışacağım. Bunun sıkılmakla alakası yok çalışan insan evde olamıyor alışmışız çalışmaya. Bu nokta da bence annelik sorgulanmamali. 👍 çalışan anne kotu değildir. Bakacak kimsesi yoksa da mecbur bakıcısı birakiyordur.
gezentianne Rezene Hayatttaki tek etiketiniz “anne olmak” değilse sıkılmak çok normal 😍 Herkesin bebeği dışında da bir hayatı,bir özeli, bir kazancı olmal bugün ihtihaç yoktur ama yarının ne getireceğini bilemezsiniz
Sasah1441 Rezene ahh ahhh bizde bigün daha kendimiz bakalım diye kırk takla atıyoruz kaldı ki kendi annem bakacak bebeğime 🤦🏻♀️ bencillikten başka bişi değil bu 😏
Rengin Rezene sizin için buraya Mehmet aslantug’ un söylediği bu sözü bırakıyorum "kadın evinde üretimden çekilip bütün istikbalini bir adamın vicdanına, aşkına, samimiyetine, günün sonunda bir gün aklının karışmasına yanılgılarına bırakmamalı.”
My_LiFee Rezene ihtiyacın yok ise gerek yok bence o bebeğe bu ihaneti yapmaya onunla zaman gecir sana ihtiyacı var mecbur olsaydın eğer mecbur calisicaktin Rabbimden gelen bişey yapacak bişey yok derdin ama keyfi yapma
Cingirak Rezene bir kadının her zaman çalışmaya ihtiyacı vardır. Çocuğuna güçlü bir anne olmak ve ayaklarının üstünde durmak için. Bir kariyerim var neden çalışmayayım ki dediğiniz saçma geldi. Sadece para kazanmak değildir bence olay. Ayrıca hayatın ne getireceği belli olmaz.
Rezene Hanımlar yanlış anlaşılma olmuş 😂 bende ogretmenim ve doğum iznindeyim ogrencilerimi de çok özledim kimseyi yargılamak için sormadım haddine de degil. Benim kastettigim şuydu ilk bir yıl biliyorsunuz bebiş için çok önemli sevdiğim bir arkadaşımın durumu çok cok iyi ama bebiş 4 aylık olduğu an ise baslayacagim ben evde duramam giyinip kuşanıp dışarı çıkmam lazım diyor bende yine dolaşır gezersin ama ihtiyacın yok en azından bir yıl bebisimle geçirip sonra baslayabilirsin dedim. Sorum buydu bunu anlamaya calistim. Yoksa bende seneye okula başlayacağım ( haftada 3 gun yarım gün olduğu için ) pedagojik açıdan bakıyorum hep ama insanlari anlamak istiyorum yoksa normal zamanda çalışıp calismamak tercihe kalmış
GoGirl Rezene yoo yanlis anlasilma olmamis siz bu sekilde yazmamissiniz kendimi yanlis ifade ettim deseniz daha inandirici olurdu.ayrica arkadasiniz tercihi bana yine de abes gelmedi herkesin kendi hayati kendi mutlulugu belki o bu sekilde mutlu olunca bebegiyle daha kaliteli zaman geciricek.birakin anneligi kadinligi sorgulamayi.
Ozgsyhn Rezene sizin fikriniz saygı duyarım ama eşim ne kadar iyi olursa olsun kendi paranı kazanıp harcamanın rahatlığı varya…pahabicilemez.. 4 yıllık evliyiz bir kötülüğünü görmedim ama ben hayatım boyunca kendi paramı kendim kazandım şuan bebeğim 4 aylık bebeğime mamasını kendi cebinden alamiyorum eşim alıyor diye zoruma gidiyor 🤷 ben kendi ayaklarım üzerinde durmaya fazla alışmışım kimsenin parasını yiyemiyorum