Günaydın güzel annelerimiz , ya bebeğim kakasını yapamıyor diye Dr a gittik fitil verdi dün öğlen attım böyle ara ara çok az yaptı az öncede öyle bi gaz çıkardı ki dedim üstünü komple batırdı herhalde ama altını açtım hemen meğerse fitili çıkarmış öylece 😔 minnak bi şekilde yapmış fitil neden tekrar erimeden çıkmış ?