Merhaba arkadaşlar bebeğim 25 günlük ilk 10 gün sonra doktor tavsiyesiyle mamaya başladım az kilo almış diye. Şimdi sutumun biraz daha arttığını hissediyorum ama bebeğim emdikten sonra mama verene kadar uyumuyor halbuki bayağı cekiyr gazını da hemen çıkarıyor ama emzik ağzında deli gibi emerek öyle bekliyor. Mamayla iyice doyduktan snra uykuya geciyr ve nerrdeyse hiç süt emmemis gibi mama yiyr. Alıştırmak istyrm 1 saatte bir uyanıp emmesine razıyım ama uyumaynca dayanamayıp mama veriyorum nasıl alistrcam☹️