Hlydnz beni bugun aradılar baya kızdım siz nasıl iş yapıyorsunuz ulaşamıyoruz bir çok kez internetten alışveriş yaptım bitek siz böyle mağdur ettiniz insanları kandırmayın falan dedim tamamen yurt içi kargonun kargo alma kotasıyla ilgiliymiş 1 2 güne kargoya verilcek ürünleriniz dediler bakalım bekliyoruz